Jangan tunding jari pada orang lain kalau kau tak mampu nak faham rutin dan sistem dunia sekarang. Kadang-kadang kita kena berubah untuk perkara yang kita rasa tak mampu untuk ubah.

Jun dan Mei


terima kasih mei dan jun,
terima kasih untuk semua pengalaman,
terima kasih untuk semua pengajaran,
terima kasih untuk semua pembelajaran,
terima kasih untuk semua salah faham,
terima kasih untuk semua kegembiraan,
terima kasih untuk semua kesedihan,
terima kasih untuk semua keperitan,
terima kasih untuk setiap pendekatan,
terima kasih untuk semua pengisian,
terima kasih mei dan jun untuk segala-galanya.

dua bulan dalam 2012 mei dan jun betul-betul mengubah hidup aku sebagai seorang manusia,
dua bulan yang takkan aku lupakan sepanjang hidup aku,
dua bulan yang telah mengagalkan aku dan juga menjadikan aku seorang manusia,

untuk terakhir kali,
terima kasih mei dan jun.

#berseorangan di atas kerusi di dalam sebuah bilik sambil cuba menjawab soalan yang tiada jawapannya.

1 ulasan:

  1. Sama2. sama2. kehkeh. oi follow blog aku juga. kehkeh

    BalasPadam