Jangan tunding jari pada orang lain kalau kau tak mampu nak faham rutin dan sistem dunia sekarang. Kadang-kadang kita kena berubah untuk perkara yang kita rasa tak mampu untuk ubah.

Cerita Sebalik Demo Mahasiswa Aspirasi

ini adalah cerita benar yg aku dapat daripada sahabat aku,aku taknak komen apa2,korang sebagai manusia yang cerdik nilaikannya,apa yang salah dan apa yang benar disini..=)


jelas bukan,kepada mahasiswa di luar sana berhati2lah!kita mahasiswa bukan lembu untuk dicucuk hidung..


"Mahasiswa,tanpa mengira bangsa apa,yang berpolitik secara BODOH macam mana sekalipun,adalah jauh lebih baik daripada Mahasiswa yang hidup seperti BINATANG TERNAKAN,pada memikirkan makan,minum,kuliah,rehat dan kahwin.Sikap peduli kepada kezaliman dan salah laku pentadbiran diperlukan untuk melakar SEMPADAN hidup Iman"


-Ustaz Harizal @ saifulislam.com

2 ulasan:

  1. ksian gler kat mahasiswa ygp kat sna.. ingat ada prgram or lawatan..rupanya kena wat demostrasi..perh...di pergunakan btul..
    tpi maslhnya masa dorg nak pg sapa yag handle benda ni? kesian.. kna tipu bulat2! :(

    BalasPadam
  2. dh mmg hobi pemimpin n peminat BN ni memperbodohkan rakyat... apebole buat... itu yg diundi time PRU seblom2 ni hehehhe

    BalasPadam