Jangan tunding jari pada orang lain kalau kau tak mampu nak faham rutin dan sistem dunia sekarang. Kadang-kadang kita kena berubah untuk perkara yang kita rasa tak mampu untuk ubah.

Study Week


yihhaaa...
da xlme ag cuti..
minggu ni minggu last aku ade kelas..best2..ps2 stdy week..klu ikut jdual stdy week 3ary je..tp kire drp ary last kelas smpai 1st paper..bleh katakan seminggu gk la..15/04 smpai 22/04..23hb da ader paper x..mule2 aku ngt xnk blik gk..tp da hmpir sume hsemate aku blik and aku pun mls nk stdy sorg2..so aku pun blik..hahahaha..
dengar citer kadet bomba de ujian bertulis 16hb ni?btl ke..aduh..spoil btl la...klu x.. ari jummat 2 aku da chow blik ipoh..xkisah la pegi blik rm70..asalkan dpt jupe mak..peluk mak n kiz pp mak..hahahaha...bagi orang macam aku yg da berbuln2 xblik kg pasti keseronokan blik kg ni lg best brbndg org yg slalu blik kn?
kpd kwn2 aku yg blik stdy week ni..aty2 ok..sape yg bwk kndraan bwk aty2 dn slow2..mulekan perjalanan anda dengan doa..
selamat bercuti dan blaja sugoh2 tok final t..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan